FASE 1: Diagnòstic inicial DATA: 7 i 14 de març HORES: 8h
|
Objectius:
1.
Analitzar els documents del centre on es faci referència al funcionament i a
l’organització de
2. Revisar,
juntament amb la psicopedagoga, les actuacions fetes fins el moment per
3. Prioritzar
i concretar amb la psicopedagoga del centre els aspectes que es pretenen
millorar en les sessions de
Destinataris/àrees: Equip Directiu, alumna en pràctiques
i psicopedagoga.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
→
Reunió amb l’Equip Directiu i amb la psicopedagoga. (intercanvi
d’opinions)
→
L’anàlisi de la institució i de la seva demanda.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
→
ANàlisi documental.
→
Observacions i recollida de dades.
→
Reunió amb l’Equip Directiu.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
Enregistrament
de les diferències/coincidències entre la documentació legal i la realitat de
la pràctica diària al centre.
|
FASE 2: Reformulació conjunta de
la demanda (en reunió de CAD)
DATA:14, 18 i 21 de Març
HORES: 10h
|
Objectius:
1. Partir
d’una definició consensuada pel que fa a l’organització i funcionament de
2.
Consensuar i acordar conjuntament els objectius a aconseguir fins a final de
curs (priorització d’objectius)
3.
Optimitzar la tasca i els recursos educatius del centre.
Destinataris/àrees: ED, alumna en pràctiques,
psicopedagoga, coordinadors de cicle i mestres d’E.E.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
→
Establiment del calendari de reunions de
→
Observació de la dinàmica de funcionament de les reunions de
→
Presentació a l’Equip Directiu de la proposta de Pla de treball que es
vol dur a terme.
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
→
Observacions i recollida de dades.
→
Reunions de
→
Reunió amb l’Equip Directiu.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
Gràcies
a les diverses reunions es podrà
valorar la viabilitat d’introduir tota la part teòrica del Projecte en la
realitat de la pràctica diària del centre.
|
FASE 3: Elaboració del Pla
DATA: 4, 11 i 15 d’Abril
HORES: 12h
|
Objectius:
1.
Concretar les actuacions que es duran a terme i qui les realitzarà.
2. Seleccionar
i consensuar les estratègies a aplicar.
3. Presentar
la proposta de treball al Claustre.
4.
Implicar als membres de l’equip docent en el desenvolupament del Projecte.
Destinataris/àrees: L’equip docent del centre,
l’alumna en pràctiques i la psicopedagoga.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
→
Presentació de la proposta al Claustre.
→
Projecte d’actuació y repertori d’actuacions.
→
Reunió de Claustre.
→
Reunions de
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
→
Observacions i recollida de dades.
→
Reunions.
→
Diari de camp; en ell quedaran anotades totes les meves observacions
així com les valoracions i reflexions que faci al llarg del procés. També
quedaran recollides les que puguin fer la resta de professionals del meu
entorn.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
→
La viabilitat dels acords presos.
→
El grau de consens aconseguit, i el d’ implicació dels components de
→
La comprovació de que el Projecte s’està aplicant, i si els docents
implicats compleixen el acords.
|
FASE 4: Desenvolupament del
Pla
DATA: 15, 18, 25 i 29 d’Abril. 9, 16,
20, 23 i 30 de Maig HORES: 40h
|
Objectius:
1.
Col·laborar i assessorar en l’elaboració del Protocol d’Atenció a
2. Fer un
seguiment del procés.
3.
Revisar i avaluar periòdicament el pla de treball dissenyat.
4.
Proporcionar el suport necessari.
5.
Introduir les modificacions necessàries en el Pla d’actuació per atendre les
situacions o problemes que vagin sorgint.
Destinataris/àrees: ED, alumna en pràctiques,
psicopedagoga, coordinadors de cicle i mestres d’E.E.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
→
Reunions de seguiment amb
→
Elaboració del Protocol d’Atenció a
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
→
Observacions
→
Reunions
→
Diari de camp.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
→
El grau de coherència entre l’actuació duta a terme i les trobades
prèvies amb la psicopedagoga i
→
Continues entrevistes entre la tutora del centre per tal de valorar la
realitat de la posada en pràctica de la teoria presentada.
|
FASE 5: Avaluació DATA: 6 i 10 de Juny HORES: 5h
|
Objectius:
1.
Avaluar conjuntament amb el tutor extern, així com amb
2.
Analitzar els punts febles de cascuna de les intervencions, tant per part del
centre com per part meva com a assessora.
3.
Valorar la continuïtat del procés.
4.
Indicar l’assoliment dels objectius previstos a l’inici del Pla.
Destinataris/àrees: ED, alumna en practiques,
psicopedagoga, coordinadors de cicle i mestres d’E.E.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
→
Posada en comú de l’anàlisi amb
→
Autoavaluació de la nostra tasca (assessorar i orientar)
→
Reunió de tancament del curs de
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
→
Quadre de seguiment d’objectius.
→
Reflexió conjunta de
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
L’anàlisi
del quadre de seguiment d’objectius, i de les autoavaluacions realitzades.
|
BENVINGUTS AL BLOG!!!!
He creat el blog com a ESPAI DE REFLEXIÓ i DIARI DE PRÀCTIQUES.
Us convidu a participar..........i a reflexionar!!!!!!!!
He creat el blog com a ESPAI DE REFLEXIÓ i DIARI DE PRÀCTIQUES.
Us convidu a participar..........i a reflexionar!!!!!!!!
martes, 19 de marzo de 2013
LES FASES DEL PLA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario