BENVINGUTS AL BLOG!!!!

He creat el blog com a ESPAI DE REFLEXIÓ i DIARI DE PRÀCTIQUES.

Us convidu a participar..........i a reflexionar!!!!!!!!



martes, 19 de marzo de 2013

LES FASES DEL PLA

FASE 1: Diagnòstic inicial                           DATA: 7 i 14 de març          HORES: 8h
 Objectius:
1. Analitzar els documents del centre on es faci referència al funcionament i a l’organització de la CAD.
2. Revisar, juntament amb la psicopedagoga, les actuacions fetes fins el moment per la CAD.
3. Prioritzar i concretar amb la psicopedagoga del centre els aspectes que es pretenen millorar en les sessions de la CAD.

Destinataris/àrees: Equip Directiu, alumna en pràctiques i psicopedagoga.
  
ACTIVITATS I CONTINGUTS
         Reunió amb l’Equip Directiu i amb la psicopedagoga. (intercanvi d’opinions)
        L’anàlisi de la institució i de la seva demanda.
  
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
         ANàlisi documental.
        Observacions i recollida de dades.
        Reunió amb l’Equip Directiu.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
Enregistrament de les diferències/coincidències entre la documentació legal i la realitat de la pràctica diària al centre.
FASE 2: Reformulació conjunta de la demanda (en reunió de CAD)
DATA:14, 18 i 21 de Març                                                                          HORES: 10h
 Objectius:
1. Partir d’una definició consensuada pel que fa a l’organització i funcionament de la CAD que es pretén aconseguir.
2. Consensuar i acordar conjuntament els objectius a aconseguir fins a final de curs (priorització d’objectius)
3. Optimitzar la tasca i els recursos educatius del centre.

Destinataris/àrees: ED, alumna en pràctiques, psicopedagoga, coordinadors de cicle i mestres d’E.E.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
        Establiment del calendari de reunions de la CAD.
        Observació de la dinàmica de funcionament de les reunions de la CAD.
        Presentació a l’Equip Directiu de la proposta de Pla de treball que es vol dur a terme.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

        Observacions i recollida de dades.
        Reunions de la CAD.
        Reunió amb l’Equip Directiu.


INDICADORS D’AVALUACIÓ

Gràcies a  les diverses reunions es podrà valorar la viabilitat d’introduir tota la part teòrica del Projecte en la realitat de la pràctica diària del centre.


FASE 3:  Elaboració del Pla                               
DATA:  4, 11 i 15 d’Abril                                                                            HORES: 12h
Objectius:
1. Concretar les actuacions que es duran a terme i qui les realitzarà.
2. Seleccionar i consensuar les estratègies a aplicar.
3. Presentar la proposta de treball al Claustre.
4. Implicar als membres de l’equip docent en el desenvolupament del Projecte.

Destinataris/àrees: L’equip docent del centre, l’alumna en pràctiques i la psicopedagoga.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
         Presentació de la proposta al Claustre.
        Projecte d’actuació y repertori d’actuacions.
        Reunió de Claustre.
        Reunions de la CAD.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Observacions i recollida de dades.
        Reunions.
        Diari de camp; en ell quedaran anotades totes les meves observacions així com les valoracions i reflexions que faci al llarg del procés. També quedaran recollides les que puguin fer la resta de professionals del meu entorn.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
        La viabilitat dels acords presos.
        El grau de consens aconseguit, i el d’ implicació dels components de la CAD.
        La comprovació de que el Projecte s’està aplicant, i si els docents implicats compleixen el acords.
FASE 4: Desenvolupament del Pla                    
DATA: 15, 18, 25 i 29 d’Abril. 9, 16, 20, 23 i 30 de Maig                          HORES: 40h
 Objectius:
1. Col·laborar i assessorar en l’elaboració del Protocol d’Atenció a la Diversitat.
2. Fer un seguiment del procés.
3. Revisar i avaluar periòdicament el pla de treball dissenyat.
4. Proporcionar el suport necessari.
5. Introduir les modificacions necessàries en el Pla d’actuació per atendre les situacions o problemes que vagin sorgint.

Destinataris/àrees: ED, alumna en pràctiques, psicopedagoga, coordinadors de cicle i mestres d’E.E.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
        Reunions de seguiment amb la CAD i amb l’Equip Directiu.
        Elaboració del Protocol d’Atenció a la Diversitat. 
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Observacions
        Reunions
        Diari de camp.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
        El grau de coherència entre l’actuació duta a terme i les trobades prèvies amb la psicopedagoga i la CAD.
        Continues entrevistes entre la tutora del centre per tal de valorar la realitat de la posada en pràctica de la teoria presentada.
FASE 5:  Avaluació                              DATA: 6 i 10 de Juny                     HORES: 5h
Objectius:
1. Avaluar conjuntament amb el tutor extern, així com amb la CAD, el procés seguit i les fites assolides.
2. Analitzar els punts febles de cascuna de les intervencions, tant per part del centre com per part meva com a assessora.
3. Valorar la continuïtat del procés.
4. Indicar l’assoliment dels objectius previstos a l’inici del Pla.

Destinataris/àrees: ED, alumna en practiques, psicopedagoga, coordinadors de cicle i mestres d’E.E. 
ACTIVITATS I CONTINGUTS
        Posada en comú de l’anàlisi amb la CAD/Claustre.
        Autoavaluació de la nostra tasca (assessorar i orientar)
        Reunió de tancament del curs de la CAD, per tal d’autoavaluar el projecte realitzat al llarg del Practicum.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
        Quadre de seguiment d’objectius.
        Reflexió conjunta de la CAD.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
L’anàlisi del quadre de seguiment d’objectius, i de les autoavaluacions realitzades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario